Loading...
23 juni 2007#

Update

De week is weer voorbij, en wat is er allemaal deze keer gebeurt. Ik moet toegeven deze week was een beetje sloom.

Als stagiare heb je vaak het probleem dat je niet altijd de kans heb om 100% in een bedrijf te functioneren zoals jij dat zelf wil, omdat je vaak ook klusjes krijgt die nodig zijn voor het bedrijf, maar nix met je beroep hebben te maken.

Dat soort klusjes kunnen zijn:
– koffie, thee, melk, brood etc. kopen.
– bouw materiaal voor het maken van props of iets dergelijks kopen.
– kantoor materiaal (papier, pennen etc.) kopen.
– De post ophalen.
– Post weg brengen.
– De prullenbakken legen, de vuilnis wegbrengen.
– poppen,prop e.d. naar de andere studio brengen (niet echt vaak meer, vanwege de verhuizing komen ze de spullen meestal zelf halen).

Soms baal je er echt van, omdat je net ergens mee bezig bent. Soms is het even lekker en kun je even van de buitenlucht genieten.

Deze week heb ik een beetje van die klusjes gedaan en hier en daar wat props. Ook heb ik deze week een evaluatie door mijn stage begeleider en de nieuwe production manager laten invullen. Ik heb een gesprek gehad met Robin om vast te stellen of dat hij wel 100% mijn stage begeleider is en er geen verwarring meer zou zijn voor mij en hem, aangezien ik eerst alles bij de baas heb gedaan (contracten etc.).

Daarbij had ik afgesproken met de baas dat ik 1 dag in de week een vaste dag zou hebben voor eigen projecten en school. Deze heb ik helaas nog niet echt vaak gehad, dus heb ik nu afgesproken dit op een vaste dag te doen, helaas ik het nu wel een halve middag, maar dat is beter dan een hele dag en hem niet krijgen.

Volgende keer vertel ik wat meer over het proces van stop-motion:
– Hoe maak je een simpel figuurtje.
– Hoe ga je te werkt om je figuur te animeren.

Voor nu moet ik mijn stageplan nog aanpassen en daarbij een goede planning maken, ik mail het van de week wel naar mijn stage docent 😉

Comments are closed.